Mijn Klacht:
Ik heb van deze maand al zeven maal geen krant ontvangen
Gewenste Oplossing:
Als ik elke dag een krant ontvang.
En de niet ontvangen kranten in mindering gebracht worden op mijn abonement,
Aad Blok op 31 juli 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Een klant van BN DeStem heeft aangegeven dat hij deze maand al zeven keer geen krant heeft ontvangen. Dit heeft geleid tot onvrede over de dienstverlening van het bedrijf. De klacht is goedgekeurd.
Ik heb van deze maand al zeven maal geen krant ontvangen
Als ik elke dag een krant ontvang.
En de niet ontvangen kranten in mindering gebracht worden op mijn abonement,
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM