Klacht: niet ontvangen folderzak

op 09 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 2 weken geen folderzak ontvangen

Gewenste Oplossing:

wil hem graag ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Box,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u de Spotta folders niet in uw brievenbus heeft ontvangen. Wij hebben hiervan melding gemaakt in onze administratie en hopen van harte dat u op korte termijn het pakket weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door A.J.Box