Klacht: niet ontvangen bestelling

op 09 januari 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zou vandaag een levering krijgen via DPD. Aangezien ik niet de beloofde mail heb gekregen met indicatie van levertijd heb ik de chauffeur gemist.
De notificatie die in de brievenbus moet worden achtergelaten was er niet. Vervolgens 2 keer vandaag naar dichts bijzijnde pick-up punt gereden (4 keer 5 kilometer). De laatste keer vanavond om 19.00 uur, echter chauffeur is daar vandaag niet geweest (was niet de enige persoon die tevergeefs kwam) Via track and trace ook geen informatie over locatie pakket te vinden. Bijzonder slechte service. Weet dus niet waar mijn pakket nu is.

Wanneer ik mijn bestelde artikel zo snel mogelijk zonder verdere inspanningen mijnerzijds ontvang

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Y.Mulders

1 jaar geleden - Het artikel is zojuist, 12-01-2016 alsnog bij mij thuis afgeleverd. Klacht is dus opgelost. Hartelijk dank

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 15:58 geantwoord

Beste Yvon,

Omdat je zelf aangeeft dat het pakket alsnog bij je bezorgd is op 12 januari en je aangeeft dat de klacht daarbij opgelost is sluit ik deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Mulders