Klacht: niet ontvangen

op 27 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer geen spotta pakket ontvangen heel vervelend.
Dit gaat al weken zo. Dan krijgen we het pakket weer 1 keer en dan weer niet meer. Dit is al een paar keer gemeld maar zie niet echt verbetering.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we weer elke week netjes de reklame in de bus krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 juni 2017 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer/mevrouw,

Op het tijdstip dat u dit bericht plaatste was de verspreiding van de folders nog gaande. Onze bezorgers mogen de folders tot dinsdagavond 20.00 uur bezorgen. Graag hoor ik van u of u de folders alsnog ontvangen hebt. Zou u dit willen melden via klantenservice@spotta.nl?

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Riak1962