Klacht: Niet ontvangen

op 03 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week geen reclame ontvangen. Bezorging zeer onregelmatig, dan op zaterdag dan weer maandag.

Gewenste Oplossing:

Als er regelmaat zit in de bezorging, uiterlijk op maandag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 mei 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding, onze bezorgers mogen bezorgen op maandag en dinsdag, wij kunnen dus niet garanderen dat de folders altijd op maandag bij u in de bus liggen. Voor het niet ontvangen van deze week maken wij een melding aan om deze te bespreken met de bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door van isselmuden