Klacht: niet normaal te bereiken

op 23 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er worden 2 pakketten verstuurd uit China naar nederland , 1 via DPD en andere met UPS. Pakket via DPD was met 4 dagen hier afgeleverd en ingeklaard. Pakket dat met UPS verstuurd is blijft 5 dagen op depot in Tilburg liggen en tekst die bij trace and trace staat is dat ze een VAT id missen en dat ze daar me bezig zij om dit op te vragen. Nou is dat tot op de dag van vandaag niet gebeurd.
Wel zelf een mail gemaakt waar niet op gereageerd is. En telefonisch is helemaal een ramp omdat je keuze’s in moet spreken en pas na 10 minuten een keer een medewerker aan de lijn krijgt.

Snelle email reactie en normaal telefonisch bereikbaar zijn , doormiddel van een medewerker die je te spreken krijgt.,
Goed werkend keuze menu maken voor telefoon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:53 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ebike