Klacht: Niet nakomen van levertijd

op 12 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op dinsdag 10 oktober om 21:45 de Microsoft Surface Book i7 1TB besteld. Volgens Mediamarkt is voor 22:30 besteld de volgende dag geleverd. Heel netjes een orderbevestiging ontvangen. Normaliter krijgt men een mailtje met dat het product is verstuurd en een track & trace nummer. Dit mailtje niet ontvangen. Woensdag 11 oktober gebeld naar klantenservice. Ik kreeg te horen dat de bestelling nog in het magazijn was en dat het waarschijnlijk de volgende dag wordt geleverd. Ik snap niet dat als er vertraging is waarom de koper hier niet van op de hoogte wordt gesteld. Toevallig was dit een cadeau die ik de volgende dag nodig had. In geen enkele vestiging op voorraad. Afhalen was dus ook geen optie. Medewerkster zei dat het “onmacht” was…dit is geen onmacht! Ze liepen gewoon achter met de bestellingen, werd ook heel duidelijk gemeld door de medewerkster. Hiernaast was de laptop op 10-10 €2949,- en op 11-10 €2899,- ik heb ze erop geattendeerd. Ze gingen een aanvraag indienen voor het verschil. De medewerkster kon niet garanderen dat het verschil terugbetaald zou worden. Hoezo niet terugbetalen? Ik kan net zo goed de order annuleren en weer een nieuwe bestellen. Dit betekent voor Mediamarkt meer handeling! Ik snap niet waarom alles zo moeilijk en stroef moet verlopen. Houdt de klant gewoon netjes op de hoogte als de levertijd niet haalbaar is. Ik had de laptop net zo goed de volgende dag voor 12:00 bij BOL kunnen bestellen als ik het had geweten. Voor 12:00 besteld, dezelfde nog geleverd. Met BOL nooit problemen gehad. En dan over het prijsverschil moeten discussiëren. Gewoon verschil terugbetalen! Zo moeilijk is het toch allemaal niet..

Gewoon een nette oplossing..klantenservice moet beter zijn ipv sorry, het betreft onmacht terwijl het duidelijk geen onmacht is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sansan168