Klacht: Niet nakomen van afspraak boiler instaleren

op 03 mei 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na het afspreken met een monteur op 02-05-2017 dat er de volgende dag 03-05-2017 TUSSEN 12:00 EN 17:00 een monteur langs zou komen om nieuwe boiler te installeren. Op de afgesproken datum wordt de afspraken niet nagekomen en krijg ook een niet zo prettig mens aan de telefoon. Ik probeer een aantal keren contact te nemen met de afdeling die zich hier mee omgaat en word ook beloof dat de monteur na 12:00 langs zou komen. Vervolgens gebeurt weer hetzelfde om 11:15 weer via een niet zo leuke voicemail dat monteur voor de deur staat. Dit vind ik gewoon niet netjes en niet nakomen van afspraken.

Ik wil graag vandaag nog voor 17:00 uur mijn boiler geinstaleerd en of anders ga ik dan over naar het annuleren van het huur contract!

Dus graag krijg ik een snelle reactie van jullie hoe we dit gaan oplossen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 03 mei 2017 om 15:34 geantwoord

Beste Ernstso Christina,

We vinden het erg vervelend dat het niet gelukt is om vandaag nog de boiler te plaatsen. Ik zoek graag samen met u naar een oplossing hiervoor. Voor vandaag gaat dit helaas niet meer lukken. Wilt u zo snel mogelijk een nieuwe afspraak maken, dan wil ik u adviseren te bellen naar Eneco Installatiebedrijven via 088 895 5000.

De andere optie is dat ik dit intern voor u uitzet en ervoor zorg dat u gebeld wordt door ons. Dit is overigens minder snel dan dat u zelf belt. Naar verwachting nemen wij hiervoor morgen contact met u op.

Ik hoor graag van welke optie u gebruik wilt maken.

Vriendelijke groet,
Denise, Eneco Webcare