Klacht: Niet nakomen afspraken

op 27 oktober 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vriezer gekocht, in middelburg, beloofde levering van 2 dagen niet nakomen duurde 1 week. Na meerdere telefoon gesprekken waarin door een medewerker een kadobon, is toegezegd voor de ellende werden wij teruggebeld door middelburg kregen alleen een hoogst onbeleefde dame aan de tel die niet luisteren wilde naar onze klacht en de beloofde kadobon ook niet van plan was om uit te geven. Kortom hele slechte service onbeleefde en klant onvriendelijke medewerkers. Voor ons nooit geen mediamarkt meer

Gewenste Oplossing:

Als wij fatsoenlijk te woord gestaan worden. Er gezegd kan worden dat er fouten gemaakt zijn in de afspraken. Geen grote monden gegeven worden en afspraken na gekomen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Schilperoort