Klacht: Niet lezen maar steeds meer fouten maken

op 21 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 6/6 heb ik een nieuwe kaart gevraagd, die ik gelijk heb gekregen via regeling OV kaart.
Die is 10 dagen tijdelijk geactiveerd en ik heb ouwe kaart geblokkeerd.
Met vragen om nieuwe kaart te activeren gaf mijn wekenlang frustratie.
zij melden dat ik kaart niet had geblokkeerd, vraag mij om kaart van mijn dochter te blokkeren, vraag mij om nieuwe kaart te activeren enz enz enz.
Vandaag had ik bij toevel mijn ouwe , inmiddels geblokkeerde kaar gevonden. Om ze te laten zien om welke kaarten het ging, heb ik kopieen van alle kaarten gemaakt.
Ik stuurde ze het volgende ( uit frustratie)
Ik ben deze probleem nu zo zat. Of jullie los het nu een eens op, of ik stap naar de Ombudsman.Klaar is echt klaar.
Ik ben vandaag mijn ouwe kaart weer tegengekomen dus kun nu alles als bewijs zien.
Toegevoegde bestanden:
1. kaart eindigend 9612, is mijn ouwe en is geblokkeerd. Zien toegevoegde brief van OV.
2. kaart eindigend 8444 is van mijn dochter. Zie toegevoegd bestand.
AFBLIJVEN! niet annuleren.
3. Kaart eindigend 9604 moet worden geactiveerd.
Hoe moeilijk kan het zijn?
en ik zit er al WEKEN mee om mijn kaart geactiveerd te krijgen.
Als dit niet voor 17 uuur is opgelost gaan ik na de Ombudsman
Ik zal jullie nu niet in de war maken om nog de kaartjes die ik zonder dal-voordeel moest kopen om terug te eisen van jullie.
Maar dat volgt zodra dit is opgelost.
mijn postcode is 1223HB, 12
16/12/1965 geboordedatum

Met bestanden die ik hier ook toevoegen.

Hun antwoord aan mij is:
Hoi Lucille,
Wij kunnen kaarten helaas niet voor je heractiveren. Wij kunnen het voor je op een andere, persoonlijke kaart bestellen, of een tijdelijk reisrecht voor je klaarzetten op een andere kaart.
Een nieuwe, persoonlijke kaart kan je aanschaffen via http://bit.ly/1bdwLTy. Je kan een tijdelijke aanschaffen bij een kaartautomaat. Zodra je dit hebt kunnen wij je direct weer laten reizen op je abonnement.
Groeten,
Chiel.

JA NIET NORMAAL>

Mijn antwoord:
Hoezo HERACTIVEREN??? Het is een gloednieuwe kaart?
Het is een persoonlijke kaart.
Zoals jij in de afbeelding zien
3528023418559604 MOET WORDER GEACTIVEERD!!!
hoe moeilijk is dit om te begrijpen?????
De ouwe kaart die ik geblokeerd is 3528023418559612 heb ik toevallig vandaag weer gevonden. Die is GEBLOKKEERD ( zie brief OV) EN MOET NIET WEER WORDEN GEACTIVEERD!!!
PLEASE PLEASE PLEASE sorry ik wil niet beledigend zijn, maar kan iemand ASSEBLIEFT met verstand hierna kijken!!!
DIT IS GEWOON NIET MEER NA TE VERTELLLEN!!

Ik kan alleen een document uploaden, voor de ander, stuur mij svp mogelijkheid die ook te uploaden.

Nederlandse Spporwegen staan wel in de lijst maar ik krijg foutmelding:
Corrigeer de volgende velden:
– Bedrijf niet gevonden. Typ de bedrijfsnaam opnieuw of selecteer onderaan in de lijst —staat niet in de lijst—

Mijn excuses dat ik jullie ermee lastig vallen. Maar ik weet verder geen raad mee.
Ik kan helaas mijn hersencellen niet minder maken en ik weet gewoon niet meer hoe ik het ze duidelijk kan maken.
ECHT! Ik was poeslief, geduldig, tot een heks dat ik mezelf niet meer was.
Ik zal gewoon tevreden zijn als ik morgen op de trein kan stappen met een geactiveerde kaart 3528023418559604 en als ik een restitutie krijg van alle dure kaarten die ik inmiddels had moeten kopen om dat mijn dalvoordeeluren abon niet is geactiveerd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 juli 2016 om 07:26 geantwoord

Heeft op 29 juli 2016 om 07:51 geantwoord

HAHAHAHA....weer eens niet gelezen.
U collega had al een ander probleem aangekaart. Iedereen leest gewoon wat op de scherm staan voor hem, en niet wat ik aangeven als probleem.
Maar treurt niet, ik heb het al zelf opgelost, heb deze kaarten daarom niet meer nodig.
Sterkte, misschien kan NS investeren in LEESCURSUSSEN van de klant, en niet alleen hoe om de scherm voor zich te lezen.

Veel succes!

Alle klachten die gemeld zijn door NSKlacht1