Klacht: Niet klantvriendelijk

op 26 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachtte een pakket bij mij thuis, maar door onvoorziene omstandigheden was ik niet thuis. Na de 2de mislukte bezorgpoging besloot ik om een ander bezorgmoment op te geven. Man, man, man, ik heb een paar uur op hun lelijke onoverzichtelijke website gezeten om trachten te weten te komen hoe ik dit moest doen. Bleek dat je je moest registreren, en pas VIA BRIEF (!!!!! )je activatiecode zou krijgen. Eer dat ik die brief zou krijgen, was het voor mij te laat natuurlijk. Kon ik een dag verlof vragen op mijn werk gewoon om het pakje van UPS te kunnen ontvangen zodat het niet zou teruggestuurd worden naar de afzender. Bellen naar hun “klantendienst” is trouwens ook niet aan te raden, eerst krijg je een robotstem aan te lijn die je een halfuur langs een menu-hindernissen parcour sleurt. Als het van mij afhangt, nooit meer UPS

Met meer klantvriendelijkheid, duidelijke en overzichtelijke website en een persoon met een hartslag aan de telefoon als je een dringende vraag hebt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wodca2000