Klacht: Niet inloggen

Alihie op 06 februari 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet mijn rekening betalen , heb nu inmiddels al 6x geprobeerd maar krijg geen link om in te loggen ,

Gewenste Oplossing:

Dat ik kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 07 februari 2019 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Alihie,

Wat vervelend om te lezen dat je geen link ontvangt!

Wanneer je de betaling via de Klarna app probeert uit te voeren wil ik je vragen om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan beschik je over de laatste versie en zou het weer moeten functioneren.

Wij kunnen je natuurlijk ook de factuur nogmaals via de e-mail sturen met een link om de betaling uit te voeren.
Daarvoor dien je ons dan via [email protected] te informeren over de betalingsomschrijving en ter controle je geboortedatum.

Een fijne dag gewenst!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door