Klacht: niet ingelicht over bij komende kosten

op 14 augustus 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

wij hebben een offerte gevraagd voor ons nieuwe huis bij een vestiging van keukenkampioen alles dik voor elkaar vriendelijk geholpen niks mis mee tot de inmeter kwam die kwam met de mededeling aansluitkosten 375 euro en 950 euro voor t leiding werk 250 euro voorij kosten de beste man ging weer
wij hadden bij de offerte aangegeven kookklaar te willen hebben en dan gebeurt dit t is nu vakantie na de vakantie komt onze verkoper er op terug t zal mij benieuwen wel jammer is dat de man aangaf dit als een foutje te zien als je zoveel keukens verkoop vergeet je dit niet lijkt mij wij hebben er een raar gevoel van zeker omdat de man ons vertrouwen had .

kookklaar afleveren
verkoper hoort deze fouten niet te maken kost je klanten in je nieuwe filiaal
vertel dat voor af er bij dan kan je je keuze maken om ergens anders te kijken

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

5 maanden geleden - Beste meneer Verbeek, Jammer om te lezen dat er miscommunicatie is ontstaan. Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik uw melding kan laten oppakken door de verkoopadviseur. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer Verbeek, Zou u uw ordernummer nog willen sturen? Ik wil u graag verder helpen. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door jan verbeek