Klacht: Niet houden aan de afspraak omtrent afkopen 2 jaarlijks contract

op 26 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Een paar maanden geleden geinformeerd of ik mijn contract kon afkopen wegens buitenlands langdurig verblijf . 2 laatste mnd a 8,50 kon ik afkopen voor 4,50. De afkooplink zou gestuurd worden, echter deze nooit ontvangen. Wel dreigementen en zelfs een incasso buro, terwijl ik 19-4,50=14,50 van H.N. zou moeten ontvangen !

Zoals overeengekomen is 14,50 terug en als de wiederweerga het incassoburo van deze zaak afhalen en als laatste excuses aanbieden
Onderstaande gegevens zijn publiekelijk zichtbaar op Klacht.nl
Bedrijfsnaam:

Internet (MB)
Titel van uw klacht:

Niet houden aan de afspraak omtrent afkopen 2 jaarlijks contract
Beschrijf uw klacht:

Gebruik nette tekst en geen schuttingtaal of scheldwoorden.
Beschrijf wanneer u tevreden bent:

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht guus58

5 maanden geleden - Ik weet de ingangsdatum niet meer precies en ook niet meer hoeveel belminuten.{indiener klacht}

Alle klachten die gemeld zijn door guus58