Klacht: niet gemelde schoonmaakkosten van 110 euro voor 1 nacht

op 08 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hebben begin augustus een appartement in Chamonix geboekt via de app van booking.com. Hierin stonden geen schoonmaakkosten vermeld.
Vervolgens staat in de bevestiging gemeld dat we 110 euro schoonmaakosten dienden te betalen.(voor een appartement van 27m2 voor 1 nacht) Heb meteen de eigenaar van het appartement gemaild niet akkoord te gaan met de schoonmaakkosten en wenste het appartement te annuleren. Dit ging echter niet meer en ik diende bij booking.com mijn klacht neer te leggen. Dit heb ik gedaan. Ik zou hierop binnen drie dagen antwoord ontvangen. Vandaag na 3 weken heb ik per mail in 1 zin antwoord ontvangen dat ze helaas niets voor me kunnen betekenen omdat het op de site stond. Op de site klopt dit, maar ik heb geboekt via de app van booking.com en hier stond dit niet in vermeld. Ik heb net gebeld naar het kantoor, maar ook daar gaven ze aan dat het heel vervelend vonden dat ik het niet had gezien (?) en dat 3 weken inderdaad wel heel lang is. Wederom excuses maar geen oplossing. Ik diende de voorwaarden te gaan bekijken welke stappen ik nog kon gaan ondernemen. Ik ben een goede klant van booking.com, maar dit is een hele vervelende ervaring, die vervelend aanvoelt. Zeker omdat na mijn klacht op de app de kosten hebben gewijzigd in incl. schoonmaakkosten.

110 euro restitutie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juulk