Klacht: Niet geleverde vaatwasser

sanny238 op 08 november 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op zondag 31 oktober jl heb ik via de webshop een vaatwasser besteld en betaald bij Media markt.
Deze zou , zoals de site beweert, de volgende dag geleverd worden.
Echter de volgende dag werd ik gebeld dat de vaatwasser schade had opgelopen tijdens transport. Het zou de volgende dag, dinsdag 2 November jl, in orde komen.
Het viel mij die ochtend gelijk al op dat ik geen bericht kreeg van ’t transport hoe laat de vaatwasser zou worden bezorgd.
S’ochtends om 8.00 uur dus gelijk gebeld. Het kwam allemaal in orde en op dinsdag zou de vaatwasser geleverd worden.De dame aan de telefoon van Media Markt, ging er achter aan en zou mij terugbellen. S’middag rond 13.00 uur nogmaals gebeld omdat ik nog niet teruggebeld was. Ik kreeg iemand anders aan de telefoon en toen bleek dat de bezorgopdracht helemaal niet was doorgegeven aan de transporteur. Dus weer geen vaatwasser. Ik heb toen aangegeven dat ’t voor mij ophield en dat ik mijn geld terug wilde. Immers er was nog steeds geen vaatwasser bezorgd dus geen reden om mijn geld vast te houden.
Vervolgens volgde nog een aantal mails van Media Markt met “gefeliciteerd met je aankoop” en de transporteur komt op donderdag bij u langs. Telkens weer gebeld naar Media Markt en telkens kreeg ik namen op van de personen die ik sprak en “’t zou geregeld worden en ik zou een bevestiging per mail krijgen”
Uiteraard beide is nooit gebeurd.
Het is nu woensdag 08 November 2017 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug van een vaatwasser die ik nooit gekregen heb !

Indien mijn geld terug gestort wordt en een schade vergoeding / kado bon wordt aangeboden door Media Markt voor de geleden schade.
Ik heb twee dagen vrij genomen van mijn werk ....voor niets ! En ik ben mijn geld al anderhalve week kwijt !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door