Klacht: Niet geleverde stofzuiger

t.sahin op 03 maart 2021 over Jenona in de categorie Internetshops - Elektronica, Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26.10.2020 had ik 2 robotstofzuigers besteld van €100,- wat nooit is aangekomen. BESTEL 12586. Eerste keer dat ik een mail stuurde kreeg ik als antwoord dat er vertraging was. Bij de 2e mail dat ik stuurde werd gezegt dat ik mijn geld terug zou krijgen wat ook nooit is gebeurd. En nu reageren ze helemaal nergens op! Heb geen robotstofzuiger binnen en ben ook nog s €100,- kwijt!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld weer terug gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jenona

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jenona nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door t.sahin