Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | aug 24 | jul 24 | ||
1 | TV Outlet | 10 | 1 | 9 | 11% |
2 | Coolblue | 9 | 2 | 7 | 29% |
3 | AliExpress | 2 | -11 | 13 | 85% |
4 | Peeks | 1 | 1 | 0 | 100% |
5 | Refurbished.nl | 1 | 1 | 0 | 100% |
6 | SolidLight | 1 | -2 | 3 | 67% |
Total aantal klachten | 24 | -18 | 42 | 43% |
Oplospercentage
1 |
Coolblue heeft een oplospercentage van 30%. 30%
|
||
---|---|---|---|
2 |
Refurbished.nl heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
||
3 |
AliExpress heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
Phone market heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Harmony Service Center heeft nog 46 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
TV Outlet heeft nog 5 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
reBuy heeft nog 38 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
GOEDKOOPBENELUX heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Vevor heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
SolidLight heeft nog 45 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |