Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | nov 23 | okt 23 | ||
1 | AliExpress | 10 | 2 | 8 | 25% |
2 | Coolblue | 7 | -3 | 10 | 30% |
3 | Refurbished.nl | 5 | 4 | 1 | 400% |
4 | reBuy | 5 | 3 | 2 | 150% |
5 | Light in the box | 3 | -2 | 5 | 40% |
6 | TV Outlet | 2 | 2 | 0 | 100% |
7 | opwaarderen.nl | 2 | 2 | 0 | 100% |
8 | Allekabels | 1 | 1 | 0 | 100% |
9 | Greatchoice | 1 | 1 | 0 | 100% |
10 | Harmony Service Center | 1 | 1 | ||
Total aantal klachten | 40 | 7 | 33 | -21% |
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Coolblue heeft een oplospercentage van 49%. 49%
|
|
---|---|---|---|
2 | ![]() |
![]() AliExpress heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
|
3 | ![]() |
![]() Light in the box heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
![]() |
![]() Jevy Webshops heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Allekabels heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() i-Mania.nl heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Harmony Service Center heeft nog 42 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Refurbished.nl heeft nog 23 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() iPhonekabel.nl heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() GGM Gastro International GMBH heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |