Mijn Klacht:
Wacht al een paar weken op driewieler ,ik heb betaald maar nog niks ontvangen ,heb al meerdere mailtjes gestuurd maar die krijg ik terug
Gewenste Oplossing:
Als ik, mijn product of geld terug krijg
Een klant heeft een driewieler besteld en betaald, maar wacht al enkele weken op de levering. Ondanks meerdere verzonden e-mails ontvangt de klant geen reactie van Facebook.
Wacht al een paar weken op driewieler ,ik heb betaald maar nog niks ontvangen ,heb al meerdere mailtjes gestuurd maar die krijg ik terug
Als ik, mijn product of geld terug krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM