Klacht: niet geleverd pakket

op 19 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

in Torremolinos zijn 3 pakketten gestuurd, twee zijn aangekomen
de fiets, batterij, fietspomp droogrek etc. waren in Frankrijk achter gebleven. Donderdag kwam uw chauffeur en vroeg me hem te helpen. Helaas onmogelijk met een gebroken rugwervel mag ik nog niets zwaars tillen.
Gebeld vrijdagmorgen met Adrienne, tussen 2.30 en 4.30 zou hij bezorgd worden. Helaas, zaterdag met Harrie gesproken. Maandag ZEKER. Ook bericht uit Spanje. Vandaag.
Is de fiets + de rest soms gestolen en moet ik aangifte doen van mijn e-bike plus de rest? Sinds donderdag niets meer gehoord of gezien.
(45) iZ2065EF6860050951.
Graag reactie
I.M. Verheyen

telefoonnummer o615146770

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 20 juni 2017 om 08:47 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Als ik kijk naar de scans dan is het pakket op de 15e bij een aangeboden om 15.55 uur :

ATT 2065EF HAVENSINGEL 47 5211 DEN B 15/06/17 15:55 NOT IN 1

Helaas hebben wij u niet thuis aangetroffen.

Ik ga bij het center navragen wat de status van het pakket nu is. Zodra er feedback is zal ik het laten weten.

UPS Social Media Team

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Het referentie nummer van uw case is 1-62592670090. Het center zal u verder informeren over de status van uw pakket. Voor verdere vragen adviseer ik u om onze klantenservice te bellen via 0900-2255877. U kunt hierbij hetzelfde referentie nummer gebruiken. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Vanuit het center is er bericht gekomen dat er een onderzoek geopend moet worden voor uw pakket. Wij verzoeken u om onze klantenservice te contacteren via 0900-2255877 om het onderzoek voor het pakket te openen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team.

Heeft op 20 juni 2017 om 18:23 geantwoord

Hoe laat kan ik u verwachten morgen?

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Zie ons bericht van 20 Juni om 10.07. Het center kan het pakket momenteel niet localiseren en er zal hierdoor een onderzoek geopend moeten worden. Dit kunt u doen door onze Klantenservice te contacteren via 0900-2255877. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht jen1947

3 weken geleden - omdat ik niet weet of het goed is gegaan met versturen, nogmaals mijn reactie. de fiets, strijkplank en droogrek etc. zijn nu weer in spanje en dus niet onderschept zoals marc van klantenservice mij beloofde donderdagmiddag, en is dus vrijdagmiddag hier niet afgeleverd en zal vanmiddag dus ook niet bezorgd worden. ik wil mijn rug niet verder belasten met de was op een draadje hangen, en op mijn knie op bed te strijken, en ook gezien mijn leeftijd niet erg raadzaam, denk ik een oplossing te weten. laat UPS een droogrek en strijkplank brengen, die ze bij levering van mijn zending terug krijgen. bol.com en hema bezorgen de volgende dag en ik vertrouw niet dat ik het geld ooit terug zie indien ik bestel, gezien alle aan mij gedane beloftes. ik vertrouw op uw medewerking.

Reactie van de melder van de klacht jen1947

2 weken geleden - nog steeds niet opgelost,UPS schuift de schuld naar UPS Spanje terwijl zij zonder mijn medeweten het pakket weer naar Spanje hebben terug gestuurd. laatste telefoontje naar klantenservice was die ochtend geweest, levering zou die middag plaatsvinden, nee dus. e-bike kapot strijkplank gebroken poot. en nu de schuld op spanje afschuiven, wat goedkoop....

Alle klachten die gemeld zijn door jen1947