Klacht: niet geleverd/kwijtgeraakt

op 05 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 25 jan wasmachine besteld met daarbij gelijk de levertijd 1-11 dgn prima! ma 29/1 mail ontvangen dat ze de Di komen leveren, ook sms ontvangen, begin vd middag wordt ik gebeld dat er iets fout is gegaan maar dat ze Woe langskomen weer mail en sms dat ze komen, nou ik wachten….ontvang ik een mail ivm een probleem komen ze niet leveren…gebeld…wat raar mediamarkt weet niets die geeft de bezorgdienst de schuld en zij weer mediamarkt, we kunnen wel een nieuwe datum met u afspreken dan wordt het vrij 2/2, u ontvangt weer een mail en sms…..maar geen wasmachine, ondertussen dus 3 dagen vrij thuisgebleven. niemand die mij ook maar iets kan vertellen. het maakt mij niet uit wie/waar de fout ligt ik koop het produkt bij mediamarkt en zij zijn verantwoordelijk. vandaag maandag 5/2 maar weer gebeld en weer geen antwoord. ook de post bezorgdienst gebeld en die geven nu aan dat zij automatisch een melding binnen krijgen maar ze hebben geen idee waar mijn product is gebleven.
mediamarkt weer gesproken en aangegeven dat ze gewoon een nieuwe bestelling moeten plaatsen met de BTW korting en dan gelijk morgen leveren….nee mevrouwtje zo gaat dat niet. morgen bellen wij u met antwoord.

als ik mijn produkt krijg met een korting voor de vrijgenomen dagen, want dit is wel hele slechte service

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door megakix