Klacht: Niet geleverd

op 13 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht. Mijn pakketten zouden 11 juli geleverd worden, en net toen ik even heen en weer liep naar de supermarkt zijn jullie langs gekomen. Kan gebeuren. Vandaag, 12 juli, heb ik de hele dag zitten wachten. Ik heb geen boodschappen gehaald, en heb de hele dag met mijn deur open gezeten om de bel niet te missen, omdat ik de producten morgen op locatie nodig heb. Op een gegeven moment zag ik toevallig uit het raam een UPS bus langsrijden. Ik heb gebeld, in de angst dat ze me gemist hadden, maar het bleek een andere bus, mijn pakket zou nog komen. Inmiddels was het alweer bijna 4 uur, en ik wilde eigenlijk toch wel normaal eten dus boodschappen gaan halen dus ik weer bellen, hoe laat komt mijn pakketje. De meneer aan de lijn had geen idee, maar hij wist wel dat het zeer waarschijnlijk voor 5 uur geleverd zou worden. Dus ik weer wachten. Inmiddels was het iets voor 6en, ik kreeg honger, dus ik belde maar weer naar de UPS. De bezorger had heel zijn route omgegooid kreeg ik te horen, dus in plaats van dat ik helemaal aan het begin van de dag zat, kwam ik pas helemaal aan het einde aan de beurt, maar hij zou voor 7 uur langs komen. 10 voor 8, ik bel weer, en ja hoor. Service center gesloten. Ik heb de hele dag zitten wachten op een pakket die ik de volgende dag nodig had, maar omdat een of andere bezorger had besloten zijn route volledig om te gooien heb ik mijn volledige dag vergooid, en kom ik morgen met lege handen aan, waar ik had beloofd mijn spul voor elkaar te hebben. Dank UPS! Ik wilde UPS zelf een bericht sturen, maar ze zijn een beetje lui bij de administratie, dus een bericht van meer dan 500 tekens, daar beginnen ze niet aan. Prima, dan krijg je m zo!

Schadevergoeding voor het missen van de spullen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Verder willen wij u er graag wijzen dat het ook mogelijk is om zendingen af te laten leveren bij een Access Point bij u in de buurt. In deze gevallen hoeft u niet de hele dag thuis te blijven om de wachten op de levering. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht TJD97

1 maand geleden - Je kan me vertellen dat ie vandaag wel komt, maar dat is dus precies een hele dag te laat. Ik sta nu op locatie met een boze productieleiding. Ik snap dat dit het standaard antwoord is, maar ik heb dus helemaal niks aan dit antwoord, dat begrijp je denk ik zelf ook wel. Ik had ook het kunnen laten leveren bij een Access Point... Ik mag er toch wel vanuit gaan dat als er verteld wordt dat een pakket geleverd word, dat deze ook daadwerkelijk geleverd gaat worden? Ik vind het een beetje van de zotte dat ik het dan maar bij een access point moet laten bezorgen, en dan zelf de boel naar mijn huis sjouwen, omdat jullie het niet voor elkaar krijgen het pakket gewoon te bezorgen op de datum die is afgesproken.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Zoals aangegeven in het vorige bericht hebben wij het zendingsnummer of trackingnummer nodig om u informatie te geven. Zonder dit nummer kunnen wij u geen informatie geven over de status van uw zending. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 14 juli 2017 om 08:30 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Heeft op 26 juli 2017 om 02:04 geantwoord

Het probleem is dat ik op het moment dat ik de klacht meldde, de spullen niet had. Waar het toen was en wanneer het dan zou komen maakt me oprecht heel erg weinig uit, want ik had het niet op het moment dat ik het nodig had.

Alle klachten die gemeld zijn door TJD97