Klacht: Niet eens jaarnota

op 13 oktober 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Hallo ik ben allang klant van jullie ik betaal een jaar lang 170 euro aan jullie vorige jaar hebben jullie een geschatte nota gemaakt waardoor ik ik 3 delen 2500 euro aan jullie heb betaald . Nu krijg ik van jullie een jaar nota dat ik maar 270 terug krijg en dat ook nog eens betekenen met andere openstaande bedragen ik ben het totaal niet eens ik wil op papier duidelijk hebben waarom ik zoveel betaald heb fit klopt voor geen meter ik ben nu ook genoodzaakt programma kassa in te schakelen want elk telefonie contact kan niemand mij uitleggen hoe dit precies zit.

Ik ben pas te vreden als er bewijzen zijn waarom ik al zo veel aan jullie betaald heb en indien er fouten zijn gemaakt mijn geld direct terug gestort worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 13 oktober 2016 om 15:32 geantwoord

Beste heer, mevrouw Bhageloe,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te lezen dat het telefonische contact u dusver niet geholpen heeft. Ik zal u proberen te helpen met uw vragen over de jaarnota.

Op basis van de standen die wij momenteel hebben gebruikt is u vraag mij niet helemaal duidelijk.
Kloppen de standen op de jaarnota wel? De standen hebben we van u zelf ontvangen namelijk. U kunt de stand vergelijken met de standen zoals deze nu te zien zijn op de meters.

Uit uw bericht maak ik ook op dat u had verwacht meer geld terug te krijgen.
Wij berekenen echter een nieuw termijn zo dat u niet voor grote verschillen komt te staan bij de volgende jaarnota.

Ik hoor graag van u of de standen kloppen op de jaarnota zodat ik u verder kan helpen.

Vincent
Eneco Webcare

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:53 geantwoord

Ik betaalde voorheen 79 permaand ?
+ ik ben bijna nooit thuis ?
En ik heb een behoorlijk bedrag nasr u overmaakt waar van niemand mij duidelijk kan uitleggen waarom? Er wordt elke keer wat anders verteld of ik word doorverbonden waar daarna het gesprek beëindigd en ik weer opneem 0900 nummer kan gaan bellen .

Alle klachten die gemeld zijn door Bhageloe123r56789