Klacht: Niet duidelijk !!!

Halil19800326 op 22 oktober 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

1 week geleden kwam ik bij mediamarkt in Dordrecht om een warmtepompdroger te kopen. Door slecht geinformeerd te worden besloot ik om er over na te denken. Vandaag 22/10/17 ging ik terug naar de mediamarkt om het machine definitief te kopen waarhij de verkoper uit onze gesprek ook vertelde dat “zij” de laagste prijsgarantie gaven. Ik verwees de verkoper erop dat de warmtepompdroger bij Correct goedkoper was en liet dit ook zien aan hem. Na zijn overleg met de bedrijfsleider kreeg ik te horen dat “zij” de laagsteprijsgarantie geven op een straal van 15km en dat Correct meer dan 15 km was en dat ik dus niet de prijs kreeg wat Correct ervoor vraagt.
Beste mediamarkt nu wil ik bij deze zeggen of doorgeven dat u duudelijker moet zijn op de laagste prijs garantie gedoe van jullie.
Mediamarkt is mediamarkt hier of groningen of limburg, het is 1 en al mediamarkt.. jammer !!!!!

Als ik het inderdaad voor de laagste prijs kan krijgen zoals zij dat beweren.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door