Klacht: Niet de service gekregen die in het ANWB boekje staat

op 07 september 2018 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Op 23 juli kreeg ik autopech in Amsterdam. Ik had die dag daar een afspraak en zetten de kindjes af bij mijn ouders, het was een stop van nog geen 5 min. Toen ik weg wilde rijden starte mijn auto niet meer, meerdere malen geprobeerd maar ter vergeefs. Omdat ik een afspraak had heeft mijn zus voor mij de ANWB gebeld en mij lid gemaakt, de persoon aan de lijn vroeg of de auto al lang stil stond en toen mijn zus melde dat dit nog geen 5 minuten waren werd daar op gereageerd met dan weet ik genoeg. Er werd een hulp auto gestuurd en bij aankomst van de monteur deed de auto het uit het niets weer. Jeetje wat was dat balen want ik wist dat het een duur grapje ging worden €187,- als ik me niet vergis. Mijn zus zei dat ze het vreemd vond dat er niet meer vragen waren gesteld en geprobeerd het probleem samen door de telefoon te verhelpen, dit was zij namelijk gewent van de ANWB, maar de persoon door de telefoon zei zo duidelijk na 1 vraag oké dan weet ik genoeg dat ze er op dat moment ook niet naar vraagte. 2 weken later krijg ik een boekje binnen van de ANWB omdat ik lid was geworden en nu stond er in dat boekje letterlijk: Onze wegenwacht service begint altijd met telefonische hulp door de ANWB alarmcentrale. Als wij via de telefoon de pech niet kunnen verhelpen vervolgen wij indien mogelijk de hulpverlening met sleutelhulp. Nou toen zakte mijn broek af want naar mij idee was dit niet juist uitgevoerd, maar fouten zijn menselijk dus ik gemaild. Nou die mevrouw had duidelijk geen zin om met mij tot een compromis te komen want ze hield voet bij stuk. En toen ik na 3 weken verder maar niks hoorde werd ik door de telefoon ook nog eens uitgeblaft en wilde ze mij geen millimeter te gemoed komen. Ik moest de rechtsbijstand maar inschakelen en ze ging er ook geen andere collega opzetten want het kwam er op neer dat ik ze lastig viel met onzin.. dat vind ik nog het meest kwalijke, kijk dat je het ergens niet over eens bent snap ik maar dat je mij als klant zo te woord staat vind ik belachelijk.
Dossiernummer 100045585

Tot een oplossing komen waar beide partijen zich in kunnen vinden en een oprecht excuus van de vrouw die mij meedere malen heeft gesproken via de mail en telefoon.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KirstenV12