Klacht: niet-correcte jaarnota

op 22 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

goedendag,

Ik heb een klacht over mijn jaarnota. Ik betaal €155 aan mijn energie kosten (stroom en gas). dit is per jaar €1.860 Ik heb van elke maand mijn energie kosten berekent en ik kom uit op €1.614,.. als ik dat van elkaar af haal dan krijg ik een bedrag van €245,.. Ik heb een jaarnota ontvangen en daar zie ik dat ik €80,61 krijg. Ik vraag me af hoe dit berekent is, als ik geen duidelijke antwoord terug krijg verwacht ik nog het resterende bedrag nog te ontvangen!

Het resterende bedrag nog ontvangen, anders een duidelijke berekening waarop u uitkomt op €80,61

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 25 mei 2020 om 13:28 geantwoord

Beste,

Ik zie inderdaad terug in mijn systeem dat u onlangs uw jaarnota heeft ontvangen. Heeft u de specificatie van uw jaarnota bekeken? Deze kunt u vinden in het bijgevoegde bestand van de e-mail die u op 14 mei 2020 heeft ontvangen, hierop kunt de gehele berekening vinden (bladzijde 2 en 3). Een jaarnota bestaat uit meerdere factoren dan alleen verbruik x tarief. Wij rekenen namelijk ook de netbeheerkosten en vaste leveringskosten met u af.

Voor mij is het op dit moment lastig om te zien waaruit het verschil in uw berekening is ontstaan, simpelweg omdat ik uw berekening niet kan inzien. Mocht u na het bekijken van uw jaarnota er nog steeds niet uitkomen, dan ontvangen wij uw totale berekening graag via [email protected] Onze klantenservice helpt u dan graag verder.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]