Klacht: niet bezorgt

op 23 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (vrijdag) zou mijn kledingkast geleverd worden tussen 11.00 uur en 14,00 uur.
Heb extra een onbetaalde dag verlof gevraagd. Na 18.00 uur nog niks geleverd of een melding gehad. Heb ze toen gebeld en werd mij gezegd dat het pakket bij de verkeerde depo was geleverd.
Ik heb toen gevraagd wanneer zei dan gaan leveren en of het dan morgen (zaterdag) zou kunnen.
Maar kreeg ik te horen dat dat niet gaat. Rede ze zouden niet op zaterdag mogen leveren van Otto. En dat ik dinsdag dan maar weer vrij moet nemen. Ik ben het er niet mee eens. Zei maken de fout, niet ik of Otto.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze ervoor zorgen dat ik morgen (zaterdag) of overmorgen zondag desnoods mijn bestelling krijg.

Ik krijg geen verlof meer van mijn baas ivm vakantie over 2 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 juni 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Leyser,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Uw bestelling bestaat uit 2 pakketten, waarvan er 1 pakket op het sorteercentrum is blijven staan. Daardoor was het niet mogelijk om uw bestelling te bezorgen op de gewenste datum. Onze excuses hiervoor.

Uw bestelling is nu gepland voor 27-6-2017 om bezorgd te worden.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 26 juni 2017 om 11:48 geantwoord

Lezen kunnen ze blijkbaar ook al niet bij extra@home. IK KRIJG GEEN VERLOF MEER. IVM KOMENDE VAKANTIE OVER 3 WEKEN.DUS ER IS NIEMAND AANWEZIG!!!!! Zij maken de fout en ik ben de dupe ervan.

Bericht van Extra@home

1 maand geleden - Beste meneer Leijser, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u geen vrije dagen meer aan kan vragen. Ik heb de vrijheid genomen om deze bestelling te plannen voor 1-7-2017, een zaterdag. Mocht deze datum niet uitkomen, dan kunt u via 088-2363764 de datum aanpassen. Meer kan ik niet voor u doen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door john17-03-1981