Klacht: Niet bezorgd op aangegeven dag noch tijdstip

op 03 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een sms en email ontvangen dat DPD tussen 14:18u en 15:18u mijn bestelling zou bezorgen.
Jammer dat er vandaag dus niks afgeleverd is.
Bijzonder teleurstellend zo’n berichtgeving.

Gewenste Oplossing:

Stuur dit soort berichten gewoon niet en zorg ervoor dat andere consumenten niet de dupe worden van dit soort loze toezeggingen waardoor je toch vol verwachting thuis blijft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Ferdinand,

Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om dit te moeten lezen, onze excuses hiervoor.
Ik kan helaas geen pakketten terug vinden op je adres, zou je het pakket-/trackingnummer willen toesturen waarover je een sms hebt ontvangen?
Dan kan ik even met je meekijken.

Alvast bedankt,
Hartelijke groet,
Stephanie

Heeft op 07 juni 2017 om 11:14 geantwoord

De pakketten zijn inmiddels bezorgd, gisteren rond de klok van 12:30u.

het pakketnummer is 05308041358432

Het lastige en vervelende was dat en DPD 's weekends niet te bereiken is en dat afgelopen dinsdag niemand mij kon vertellen waarom de bezorger het pakket uberhaupt niet had afgeleverd.
Ik ben een persoon namelijk die graag wil weten waarom wel of waarom niet.

Bedankt voor jouw reactie, als jullie mij nog kunnen vertellen wat de reden is dat ik zaterdag voor niks aan het wachten was na het verkrijgen van deze sms en een email dan ben ik tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferdinand Lie