Klacht: niet bezorgd

op 31 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 augustus 2017 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Marges,

Bedankt voor uw bericht. Om de melding op de juiste wijze in behandeling te kunnen nemen hebben wij uw volledige huisnummer nodig. Zouden jullie het huisnummer alsnog door willen geven. U kunt dit doen via www.spotta.nl/klantenservice. Zodra de gegevens binnen zijn gaan we de melding bespreken met de bezorger.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door theowilmarges@upcmail.nl