Mijn Klacht:
Jaaaaaaa het is weer zover.. eindelijk ben ik van Vodafone af en heb kpn.
Maar mijn vriend heeft Vodafone en is wederom niet bereikbaar.. moet hem 5 keer bellen en als ik dan geluk heb krijg ik een uur later een telefoontje oh had je me gebeld????
Ons zoontje is ziek geweest en moest met spoed naar de ha dus heb mijn vriend 20 keer moeten bellen. Maar jullie raden het al KREEG HEM NIET TE PAKKEN.
We bellen naar Vodafone om deze klacht te melden eerste keer werd de verbinding gewoon verbroken. De tweede keer kregen we een bijdehand aan de telefoon we moesten maar naar de Vodafone winkel gaan.. of de batterij uit de sonyexperia 2 halen wat niet lukt omdat deze waterdicht is..
Dus kortom er is nog helemaal niks veranderd en Vodafone doet hier helemaal niks mee.
Gewenste Oplossing:
Als we kosteloos op kunnen zeggen en naar een goede en klantvriendelijke provider kunnen gaan.

