Klacht: Niet beantwoorden mail

op 31 mei 2021 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

We zouden in juni 2020 vliegen naar Denver. Dit kon niet vanwege Corona. Volgens Tix moesten we onze boeking op open zetten zodat we op een later tijdstip nog gebruik konden maken van onze tickets.
‘ Dankzij’ dit advies konden we het geld voor de tickets niet meer terug krijgen via onze verzekering. Daarnaast is Tix onbereikbaar voor vragen. Zij verwijzen ons naar United airlines maar die kan niets voor ons doen, alles gaat via Tix.
Het omboeken gaat sowieso extra geld kosten, maar het is eigenlijk bijna onmogelijk omdat er geen contact te krijgen is met Tix. Ze beantwoorden onze mail met vragen over het omboeken niet. Met een medewerker van United airlines kregen we zelfs telefonisch contact maar Tix zwijgt in alle talen en is onvindbaar.
Het gaat wel om 5 tickets en een bedrag van bijna 4000 euro!

Ik ben tevreden wanneer ik een medewerker van Tix telefonisch kan spreken over welke mogelijkheden er zijn met onze ‘open’ gezette tickets. Dit was nl. hun advies.
Ik heb begrepen dat we voor eind 2021 nog gebruik kunnen maken van onze tickets, al zullen we dan wel contact moeten kunnen krijgen natuurlijk!
De tickets moeten minimaal tot en met eind 2022 geldig zijn, aangezien we ook in het grootste gedeelte van 2021 niet konden reizen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M van Gelder