Klacht: Niet aangekregen!

op 13 mei 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb x aantal tijd een aantal dingen besteld bij shein. Na lange tijd wachten krijg ik via DHL te horen dat ze mijn adress niet hadden door gegeven en ze zeiden dat ik de verzender hier voor moet contacteren maar ik heb reeds al een aantal emails verstuurd waar nog steeds geen antwoord op is. Wat kan ik nog doen?

Gewenste Oplossing:

Als Ik het ontvangen heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chloel