Mijn Klacht:
Heb sinds 5 februari j.l. Mijn abonnement verlengt en een nieuw toestel besteld, de precario rechten waren binnen2 dagen afgeschreven door Vodafone, maar mijn toestel een BlackBerry Is tot op de dag van heden nog niet geleverd. Heb diverse malen gebeld en tot tweemaal via de site mijn beklag gedaan, maar van de kant van Vodafone hoor ik totaal niets. Ik vind het een grote schande van hun kant.
Gewenste Oplossing:
Ik wil kontakt hebben met Vodafone en mij. Toestel ontvangen waar ik nu al 3 maanden op zit te wachten. En een beetje compensatie.

