Mijn Klacht:
Op 12 augustus ging er een betaling fout waardoor ik dacht niet besteld te hebben, hierna direct nogmaals besteld en betaald, bleek dat er inmiddels 2 bestellingen/betalingen zijn gedaan. Ik kreeg een telefoontje van het filiaal en er zou 1 bestelling worden geannuleerd en terugbetaald. De terugbetaling bleef uit.
Op 5 september online klacht ingevuld naar het filiaal – nooit reactie op gekomen
Op 29 september nogmaals klacht, nu via hoofdkantoor – snel bericht dat het doorgestuurd was naar filiaal, na enkele malen op en neer alsnog geen actie (geen terugbetaling)
Inmiddels 3 maanden na dato, nog steeds geen terugbetaling ontvangen en zelfs geen enkel bericht van het filiaal hierover. Bellen naar filiaal heeft geen nut, die schuiven het af op het hoofdkantoor, en het hoofdkantoor schuift het terug naar het filiaal.
Belachelijke service!
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling inclusief rente en een oprechte excuses.
