Mijn Klacht:
Op 05/09/2024 heb ik via thuisbezorgd 2 pizzas besteld en ook gelijk betaald. Toen een bezorger mijn dochter ging het oppakken en toen hij zei dat het nog niet betaald was en ze moet het betalen, op dit moment ik was bezig met andere dingen dus mij dochter heeft me niet gevraagd of het zo is, ze pakte mijn pinpas en ze betaalde nogmaals voor de pizzas. Toen k zag het kwam ik daar na toe maar bezorger zei tegen mij zelfde verhaal en hij zei nog dat rekening welke op thuisbezorgd staat is niet van hun ( hoe het is mogelijk ). Wat nog op thuisbezorgd stond een aanbod dat bij een aankoop van een pizza tweede kost 1,99, dus ik heb 2 gesteeld en via thuisbezorgd een prijs betaald van 26,- maar bezorger heeft 37,- geincasserd . Daarna heb ik gelijk gebeld aan new york pizza maar medewerker zei dat ik de klachten via website moet doen en zo heb ik ook gedaan, maar gebeurt niks. Wel een man van klantservies heeft contact met mij opgenomen en doorgestuurd naar een franchisenemer, maar tot nu niemand heeft met mij besproken of. Het is niet wettelijk dat ik voor een product moest 2x betalen en nog 2 verschillende prijzen. Ik wil mij geld terug krijgen. Hebben jullie misschien hier een opposing?
Ik hoor het graag
Gewenste Oplossing:
als ik geld terug krijg
