Klacht: terugbetaling

Ewa M op 12 september 2024 over New York Pizza in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 05/09/2024 heb ik via thuisbezorgd 2 pizzas besteld en ook gelijk betaald. Toen een bezorger mijn dochter ging het oppakken en toen hij zei dat het nog niet betaald was en ze moet het betalen, op dit moment ik was bezig met andere dingen dus mij dochter heeft me niet gevraagd of het zo is, ze pakte mijn pinpas en ze betaalde nogmaals voor de pizzas. Toen k zag het kwam ik daar na toe maar bezorger zei tegen mij zelfde verhaal en hij zei nog dat rekening welke op thuisbezorgd staat is niet van hun ( hoe het is mogelijk ). Wat nog op thuisbezorgd stond een aanbod dat bij een aankoop van een pizza tweede kost 1,99, dus ik heb 2 gesteeld en via thuisbezorgd een prijs betaald van 26,- maar bezorger heeft 37,- geincasserd . Daarna heb ik gelijk gebeld aan new york pizza maar medewerker zei dat ik de klachten via website moet doen en zo heb ik ook gedaan, maar gebeurt niks. Wel een man van klantservies heeft contact met mij opgenomen en doorgestuurd naar een franchisenemer, maar tot nu niemand heeft met mij besproken of. Het is niet wettelijk dat ik voor een product moest 2x betalen en nog 2 verschillende prijzen. Ik wil mij geld terug krijgen. Hebben jullie misschien hier een opposing?
Ik hoor het graag

Gewenste Oplossing:

als ik geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over New York Pizza
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ewa M