Klacht: Te laat, verkeerd bezorgd, geen reactie op klacht

op 09 oktober 2019 over New York Pizza in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 september heb ik een bestelling bij New York Pizza gedaan.
Na een uur te hebben gewacht, belde ik op om te vragen waar het bleef. De mevrouw vertelde mij dat de pizza’s echt net de oven in gingen. Vervolgens kwamen de pizza’s bijna een uur later, waarop ik erachter kwam, dat er 1 pizza miste, en daarnaast de andere pizza’s geen toppings hadden.
Ik heb het filiaal gebeld en ze gaven aan de pizza’s opnieuw te kunnen maken maar inmiddels was het 21:30. Ze sluiten om 22:00. Ik wilde daarom mijn geld terug maar het filiaal gaf aan dat ik dit als klacht moest indienen bij het hoofdkantoor, omdat ze zelf geen geld terug mogen geven.
Zo gezegd zo gedaan; ik heb de dag erna gelijk een klacht gestuurd maar deze werd niet gelezen. Ik heb tot drie keer aan toe een nieuwe mail gestuurd en elke keer kreeg ik te horen dat ze een reminder bij de desbetreffende collega gingen plaatsen. Dit heeft schijnbaar niet gewerkt, want inmiddels krijg ik helemaal geen reactie meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik eindelijk een reactie krijg met excuses en hoe ze het verder afhandelen. Daarnaast wil ik ook mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xabx