Klacht: Slechte half gebakken pizza

Bi@nc@1975 op 01 september 2023 over New York Pizza in de categorie Horeca

Op 18 juli j.l. heb ik onderstaande klacht gemeld bij NY Pizza. Tot op heden is er nog steeds niets opgelost.

Goedenavond,

Vanavond hebben wij een bestelling gedaan van o.a. 2 pizza’s bij de New York pizza in Etten-Leur (bisschopmolenstraat).
Zie bijgevoegde foto van de bon.

Beide pizza’s waren heel karig belegd, zowel qua vlees als qua groenten. Daarnaast was het beleg zodanig in het midden gekwakt dat de randen zeker 3 cm waren. De saus lag in 3 klodders op de pizza, niet uitgesmeerd of niets.
Als laatste was de pizza echt veel te kort gebakken. De randen waren ontzettend licht en als je een punt oppakte boog hij echt helemaal door.

Hierop heb ik het filiaal in Etten-Leur gebeld. Ik kan jullie vertellen, dat als de dame die ik gesproken heb inderdaad de bedrijfsleider/manager is daar, dat ik jullie wil adviseren om iemand anders te zoeken. Buiten het feit dat ik nagenoeg letterlijk te horen kreeg dat ik loog, want ze had zelf persoonlijk de pizza’s uit de oven gehaald en ze waren echt bruin en hard. Zie bijgevoegde foto’s hoe wij de pizza’s ontvingen.

En als het dan daarbij blijft……..
We hadden ook 20 crispy nuggets. De bakjes saus die erbij zaten waren alle drie lek en al helemaal over de kipstukjes heen gedropen, en ook de kipstukjes (waar geen saus over zat) waren niet crispy, zoals de titel wel doet verwachten.

Wij waren bijna €60,– euro kwijt. Ik moet zeggen dat ik dat erg veel geld vind voor een stukje kaasbrood en 2 bekers ijs (die gaan we zometeen dan maar als avondeten verorberen). Ik ga ervan uit dat daar niet zoveel mee mis kan zijn gegaan.

Ik hoop dat we ons geld terugkrijgen. Ik ga ervan uit dat ik voldoende bewijs bij heb gevoegd om dit in te kunnen willigen.
Ik hoor graag van u.

Ik zou graag mij geld terug willen.
Ik heb ook fotos's die de klacht onderbouwen (ook aan NY Pozza gestuurd)

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bi@nc@1975