Mijn Klacht:
Heb niets kunnen bestellen in Assendelft.
Ik heb de klacht online door gegeven en onderstaande antwoord gehad.
Gaat er om dat ik 540 spaar punten heb en niet kon bestellen in Assendelft.
Ik was onderweg naar huis en wilden 2 pizza’s, van die spaar punten meenemen, maar dat kon niet volgens die mevrouw.
Moest eerst naar huis gaan en via internet bestellen en dan weer naar Asendelft om de pizza’s op te halen.
Dat vind ik niet netjes.
Stel ik rij in Emmen en wil daar een pizza van de spaar punten bestellen, moet ik eerst naar huis, Krommenie, via internet bestellen en dan weer naar Emmen om die pizza te halen.
Waarom kan je niet in elk bestellen met je spaar punten.
Dit is al van een paar weken geleden.Tot 3 keer een mail naar new york pizza gestuurd, maar tot op heden geen echte reactie. Wel dat ze mijn mail hebben ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat als Klacht.nl hun hierover aanspreek, dat ze dan wel dit willen oplossen.
Ik wil excuses en dat je deze spaarpunten ook in de winkel kan gebruiken. Anders heb je niets aan deze spaarpunten.
