Klacht: klacht leeg flesje Hertog Jan karakter bier met afgeloten dop

op 13 april 2019 over Nettorama in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Vorige week kocht ik bij Nettorama in Oss 12 flesjes Hertog Jan Grand prestige en 12 flesjes Hertog Jan Karakter bier.
Dit was voor de visite ’s avond voor mijn vrouw haar verjaardag.
Tot mijn stomme verbazing pakte mijn schoonzoon een flesje Hertog Jan karakter bier, omdat hij nogal van speciale biertjes houd, evenals mijn eigen zoon en ikzelf.
Het flesje was afgesloten (zie bijgevoegde foto’s), maar helaas op een paar druppels na, helemaal leeg.
Gaat er iets niet goed in de lijn controle?
Kan ik zo’n flesje omruilen, of gaat dat op een andere manier?
De code’s die erop staan zijn:
THT 21-08-2020 en 162 0624(wat dat ook moge zijn).

BVD,

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik hiervoor een vol flesje zou krijgen, en wellicht aanscherpen van de lijncontrole

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nettorama

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nettorama nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob@van-ommeren.net