Klacht: Brood

Hans1111 op 19 maart 2025 over Nettorama in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen
Ik koop al jaren tot volle tevredenheid mijn brood ( WALDKORN) bij wat nu nog Boni is.
Dit was prima brood maar u overgegaan bent naar een nieuwe brood leverancier Molenpolder o.i.d.is dit brood , op zijn Hollands gezegd niet meer te eten en van slechte kwaliteit
Ik hoor van meerdere klanten in de winkel bij Boni Elinkwijk te Utrecht Dat het brood wat nu geleverd word van slechte kwaliteit is en nu brood gaan kopen bij een echte bakker , die overigens maar zes winkels verderop zit Dan maar iets meer betalen maar dan wel verzekerd van vers en lekker brood.
Ik zal dan ook, en velen van mij geen brood meer kopen bij de Boni

Gewenste Oplossing:

Terug gaan naar vorige leverancier FUITE

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Nettorama
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nettorama

Reactie van de melder van de klacht Hans1111

2 maanden geleden - Aanbod verslechterd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nettorama nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans1111