Klacht: Mijn dochter kan geen Netflix kijken bij papa

Ik12345 op 01 juni 2024 over Netflix in de categorie Digitale TV

Tot mijn grote verbazing appt mijn dochter van 13 dat ze bij papa geen Netflix meer kan kijken terwijl ik een abonnement heb voor 2 schermen. Ik heb net gebeld met Netflix en na 12!!!! min. in de wacht werd ik te woord gestaan. Volgens die mevrouw heeft mijn ex een andere IP adres en daarom kan mijn dochter geen Netflix kijken. Ik kan een abonnement nemen voor 2 adressen maar deze is 3 euro duurder per maand. Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden om een duurdere abonnement te nemen omdat mijn dochter om het weekend bij papa Netflix wil kijken op haar iPad, tik betaal al voor 2 schermen en zal dan nog meer moeten betalen? Echt niet. Mijn dochter is bij mij ingeschreven dus we zijn 1 huishouden.
We gaan ook niet elke keer doen alsof we op vakantie gaan en een code aanvragen.
Ik ga Netflix opzeggen na jaren trouwe klant te zijn, ben er klaar mee!

Dat mijn dochter gewoon op haar iPad of telefoon Netflix kan kijken bij papa zonder een duurdere abonnement van 4 euro.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netflix

Reactie van de melder van de klacht Ik12345

1 week geleden - Steeds duurder en nu mag mijn dochter als ze bij papa is ook niet meer Netflix kijken op haar iPad want dat is zogenaamd account delen terwijl we abonnement hebben voor 2 schermen. Ik ga Netflix opzeggen!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netflix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ik12345