Klachten over Netflix

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Netflix zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Netflix in de categorie Digitale TV

16 klachten gemeld
1.0 /10
12 stemmen
12

Netflix Klachten

3 betaald

Klacht van [email protected] op 06 april 2015 over Netflix in de categorie Media

Beste heer, mevrouw, Wij hebben door een storing 3 keer €8,99 betaald. Inlognaam: [email protected] Het bedrag is gestort op rekeningnr. 674773837 Twee keer van 661070 en keer van 3945818. Kunt de bedragen op rekeningnummer 661070 terugstorten. Heel veel dank, Met vriendelijk groet, N.plomp Azartplein 57 020 6388692 Lees meer

Dubbel betalen?

Klacht van Wendynetflix op 13 februari 2015 over Netflix in de categorie Media

Waarom schrijft Netflix dubbel geld af? Ik heb op 7-2-15 betaald en nu zag ik dat er vandaag op 13-2-15 weer 8,99 is afgeschreven alleen dan naar een andere bank? Lees meer

Betaling

Klacht van [email protected] op 03 januari 2015 over Netflix in de categorie Media

Ik heb mij aangemeld als gebruiker van netflix in Nederland, de eerste afschrijving is 15 december geweest onder de naam van netflix.com Nu is op 3 januari weer aan afschrijving geweest onder de naam netflix luxembourg sarl. Ik begrijp niet waarom ik... Lees meer

Geen Netflix

Klacht van Guveau op 21 december 2014 over Netflix in de categorie Media

Hoi, Een week geleden heb ik een betaling gedaan aan Netflix. Ik kan echter nog steeds niet kijken naar films en series omdat ik zogenaamd nog niet betaald zou hebben. Graag uw reactie. Vriendelijke groeten. Guveau Lees meer

Gratis eerste maand

Klacht van Anneloesdankaart op 25 november 2014 over Netflix in de categorie Media

In de advertentie stond dat je de eerste maand Netflix niet hoefde te betalen. Ik heb nog geen week geleden een account aangemaakt en er is nu al geld van mijn rekening afgeschreven, niks gratis maand dus! Lees meer