Klacht: Nescafe oploskoffie Vanille Latte afwijkende smaak

Hebelina op 09 oktober 2021 over Nescafe in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Nescafé,

Wij genieten al lange tijd van uw heerlijk oploskoffie Nescafé Vanille Latte. Maar sinds ergens in de loop van september smaakt deze niet meer naar vanille maar naar Caramel of Capuchino. We kunnen het niet goed duiden. Eerst dachten we dat het aan een kleine levering van Jumbo lag. Dus bij AH de doosjes een tijdje gekocht. De eerste twee doosjes waren weer vanillesmaak. Maar het volgende doosje Vanille Latte die we vanmorgen aanbraken, rook en smaakte weer afwijkend. In elk geval níet naar Vanille. We denken zelf dat er iets mis gegaan in de fabriek bij het afvullen van de zakjes oploskoffie. Graag horen wij van u!

Vriendelijke groeten, Germon en Hebelina Offereins

Gewenste Oplossing:

Weer vanillesmaak in de Vanille Latte van Nescafé Oploskoffie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nescafe

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nescafe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hebelina