Klacht: Nescafé Gold cappuccino

op 24 februari 2020 over Nescafe in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig is er een pakje kapot,die in de verpakking van 10 koppen zit.Daardoor plakken de pakjes aanelkaar en van sommige is de inhoud vd pakjes geen poeder meer,maar geklonterd.Terwijl de houdbaarheidsdatum nog lang niet verstreken is.

Gewenste Oplossing:

Geen geklonterde en kapotte zakjes meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nescafe

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nescafe nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Goedemorgen2020

4 maanden geleden - Jammer,dat er geen excuus komt.Dat komt het merk Nescafé niet tengoede.

Alle klachten die gemeld zijn door Goedemorgen2020