Klacht: Lauwe koffie uit mijn dolce.gusto apparaat

Ineke.ha op 28 december 2022 over Nescafe in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een aantal dagen krijg ik lauwe koffie uit het apparaat.
Nu zet ik hem aan en hij schakelde bijna meteen weer uit. Een aantal keren geprobeerd.
Ook het pinnetje even gebruikt. Geen resultaat.
Hij is pas sinds september in mijn bezit en gebruik ik het apparaat 2x per dag.
Graag een oplossing voor deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Als ik het zelf kan verhelpen is het prima.
Ik heb nog garantie dus een nieuw apparaat zou op zijn plaats zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Ineke.ha

2 jaren geleden - Bestelnummer. 62552007. Mediamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nescafe

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke.ha