Klacht: nepkorting

op 24 februari 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik had in januari geboekt voor Riu Papayas 3 personen 2 kamers voor de prijs van 3379. Begin februari kon ik dit boeken voor 600 euro minder en heb een klacht ingedient bij het reisureau en TUI. Tui gebruikt als excuus dat ze mijn reservering niet kunnen oproepen omdat het via d reizen is geboekt. Waarom laten jullie reizen verkopen bij reisbureaus als ik een nepkorting krijg. Ik wilde de reis omboeken en opnieuw inboeken maar moest dan eerst 900 euro annuleringskosten betalen en de huidige boeking opnieuw doen. Ik ben een trouwe klant maar vroeg boeken bij jullie is dus geen optie meer voor ons. Het is jammer dat je dacht bij Tui te boeken die voor een bepaalde norm stonden. Helaas is mijn vertrouwen weg. Ik heb deze klacht ook gemeld bij klachtenkompas maar van TUI geen enkele reactie gekregen. Ik hoop dat jullie toch gaan reageren want als ik met klantenservice bel wordt ik kastje naar de muur gestuurd.

Ik ben tevreden als ik evenveel betaal als andere mensen en niet om de tuin wordt geleid door vroegboekkorting.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van kerkhoven