Klacht: Nellarom koffie capsules

op 09 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het gebruik van de capsules in mijn Nespresso koffiemachine loopt er water in mijn opvangbak. Ik heb uit 3 verschillende doosjes de capsules geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb nog nooit eerder problemen of klachten gehad met het gebruik van jullie capsules. Ik heb capsules van andere merk, Jumbo, Dirk, L’or geprobeerd en daar heb ik deze klacht niet.
Mijn vraag is nu heeft u eerder deze klacht ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer koffie kan zetten zonder dat er water in mijn apparaat loopt waar het niet hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 mei 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Watermeloen1996