Klacht: neerzettoestemming negeren

op 25 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren heeft uw chaffeur pakket proberen af te geven. Helaas was ik niet thuis. Netjes formulier ingevuld met neerzettoestemming en aan de voordeur gehangen. Verzoek neer te leggen in papierbak of achterdeur. Vandaag thuis gekomen ligt er een brief dat het bij de buren is afgeleverd.
Dat wil ik dus niet en ook niet gevraagd. Uw chaffeur heeft niet eens de moeite gedaan om bij de voordeur te komen..briefje hing nog aan de deur.

Gewenste Oplossing:

Als uw chaffeur de moeite neemt om te doen wat gevraagd wordt. Ik zit niet te wachten om iedere keer de buurt rond te moeten voor een pakket. Ik krijg dagelijks paketten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 mei 2016 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bedijn73,
Bedankt voor je bericht en excuses hiervoor. Ik zet je klacht door naar de verantwoordelijke transportafdeling, zodat ze het daar nogmaals onder de aandacht van de chauffeurs kunnen brengen. Hopelijk gaat het de volgende keer goed.
Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je ons te vinden!
Met vriendelijke groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door bedijn73