Klacht: Geen reactie

Linda De Haan op 09 mei 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen februari verzoek gedaan tot afkoop maatwerkverzekering, die gekoppeld is aan hypotheek i.v.m verkoop woning. Inmiddels hypotheek afgelost en de polis is niet meer verpand aan de hypotheek. Ik heb meerdere mails gestuurd en financieel adviseur heeft ook gebeld, maar tot nog toe nog steeds geen uitbetaling…krijg steeds brieven met wanneer ik een reactie kan verwachten, maar dit wordt ook steeds vooruit geschoven.

Gewenste Oplossing:

Als de polissen uitbetaald zijn!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 12 mei 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Hallo Roy, Mijn financieel adviseur heeft ook contact gehad. De 2e polis komt nog een afkoopofferte van, deze komt komende week. Het schijnt allemaal nogal een ingewikkelde procedure te zijn. Hier ben je als klant verder niet van op de hoogte en er wordt veel post langs elkaar heen gestuurd. Het is spijtig dat ik zoveel moeite heb moeten doen voordat ik duidelijkheid heb gekregen. Al met al loopt de zaak nu en verwacht ik dat het binnen korte termijn is afgerond. Groet Linda

Bericht van Nationale Nederlanden

7 jaren geleden - Fijn om te horen Linda. Juist met deze complexe zaken is het goed om contact te blijven houden met je financieel adviseur. Hij of zij is er immers voor om jou te informeren en te helpen bij vragen over o.a. procedures en wat waarvoor nodig is. Groet, Roy Nationale-Nederlanden Webcare

Linda De Haan

Heeft op 01 juni 2017 om 12:07 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Helaas is een deel van de zaak nog steeds niet afgerond..treurig hoor!

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Nog steeds geen afkoop offerte ontvangen van de 2e polis..zo kunnen we ook niks rekenen en duurt de zaak maar voort.

Bericht van Nationale Nederlanden

7 jaren geleden - Wat is er aan de hand Linda? Wil je dat toelichten? Hoor graag van je. Groet, Roy

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Roy, Ik wacht nog steeds op een afkoopofferte van de 2e polis. De 1e is inmiddels uitbetaald. Het is voor beide polissen tegelijk aangevraagd. Word een beetje flauw van het wachten..wordt steeds beloofd dat er aan gewerkt wordt, maar daar zie ik weinig van. Groet, Linda

Bericht van Nationale Nederlanden

7 jaren geleden - Beste Linda, Ik neem het stokje even over van mijn collega Roy. Mijn collega's van de afdeling Leven hebben jou op 10 mei een afkoopofferte gestuurd. Ik wil deze graag aan je mailen. We beschikken echter niet over je mailadres. Wil je me dat via [email protected] sturen? Dank je vast. Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Eva. Heb een mail gestuurd naar het genoemde e-mail adres.Groet, Linda

Bericht van Nationale Nederlanden

7 jaren geleden - Hallo Linda, Dank je wel voor je mail. Ik heb je de offerte gemaild. Ik hoop dat we je hiermee verder hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door