Klacht: nakomen bezorging

op 19 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 februari 2018 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Vandaag heb ik je klacht in behandeling genomen en je een uitgebreide e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . . . .. . ... . . . . . .. . .. . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door milan van der veen